• 瀏覽: 24,173
  • 回覆: 191
  • 追帖: 1
[隱藏]
我原本同女朋友一齊住,之前女朋友同阿媽都好地地
周不時會約出去行街食飯,但係唔知點解今年我阿媽叫我唔好叫埋女朋友上黎食中秋飯
問阿媽佢地係咪嗌交佢又唔肯講,又唔講係唔係女朋友做左啲咩激嬲佢

我都有問女朋友最近有冇發生左啲咩事
女朋友話:auntie叫我做節個日早啲上去幫手順便學埋煮飯,我要返工又唔知有冇得早放咪同佢講我個日未必有得早啲上去學煮飯咁咋嘛

我問返阿哥先知原來未來阿嫂個日有應承到阿媽上去學煮飯,唔知係咪因為咁樣阿媽有左對比既心態覺得我女朋友冇阿嫂咁好
原本打算將阿嫂都會上去學煮飯呢單事收埋唔同女朋友講就算,點知阿嫂尋日私底下問佢做節個日係咪都會早啲去阿媽到,女朋友先知原來阿媽話唔叫佢上去食飯既原因係嬲左佢唔上去學煮飯…

女朋友因為咁樣嬲埋我,覺得我點解知阿嫂會上去學都唔同佢講
其實都係食餐飯姐,個日學唔到咪第二日先學囉有幾閒呀,咁都要搞到好似宮廷劇咁



熱賣及精選
咁小氣,飛得啦
公主病脾氣有排你受



引用:
原帖由 HEGSWF 於 2021-9-6 11:52 AM 發表

咁小氣,飛得啦
公主病脾氣有排你受
唉,我都唔知佢兩個有咩好嬲



你媽媽架子太大, 無論邊個都頂佢唔順


[隱藏]
未結婚已經咁大架子,嫁埋畀你真係有排受你阿媽啲氣


出去爆房


引用:
原帖由 不含色素 於 2021-9-6 11:55 AM 發表


唉,我都唔知佢兩個有咩好嬲
女忍嘅世界我地好難明, 詐傻扮懵好易過骨🤔🤔



引用:
原帖由 不含色素 於 2021-9-6 11:49 AM 發表

我原本同女朋友一齊住,之前女朋友同阿媽都好地地
周不時會約出去行街食飯,但係唔知點解今年我阿媽叫我唔好叫埋女朋友上黎食中秋飯
問阿媽佢地係咪嗌交佢又唔肯講,又唔講係唔係女朋友做左啲咩激嬲佢

我都有問女朋友最近有冇發生左啲咩事
女朋友話:auntie叫我做節個日早啲上去幫手順便學埋煮飯,我要返工又唔知有冇得早放咪同佢講我個日未必有得早啲上去學煮飯咁咋嘛

我問返阿哥先知原來未來阿嫂個 ...
只能說你不懂女孩的心裏呀,阿嫂去了女朋友沒去當然會有想法再說女孩本就喜歡比較,所以只能向你發泄呀



引用:
原帖由 HEGSWF 於 2021-9-6 11:52 AM 發表

咁小氣,飛得啦
公主病脾氣有排你受
你老母好有問題,女友要開工唔早啲上,就叫你條女唔好上去,你都唔反去食,睇吓你老母點



[隱藏]
伯母都痴痴地嘅,野蠻奶奶🙃


阿媽搞事。咁多老母唔識放手,專麻煩自己仔女


你女朋友唔識do,早飛有著數,老母無得揀,女友有得揀,如果同呢個女友結埋婚仲有排係受


引用:
原帖由 HEGSWF 於 2021-9-6 11:52 AM 發表

咁小氣,飛得啦
公主病脾氣有排你受
聽你講死得人多。佢皇阿母先小氣。女朋友似乎怕左皇阿母,阿嫂去佢唔去,皇阿母仲麻煩、仲唔老like佢呀



佢意思係想你帶男朋友上去呀,明未?


[隱藏]
引用:
原帖由 CCjan 於 2021-9-6 12:30 PM 發表

未結婚已經咁大架子,嫁埋畀你真係有排受你阿媽啲氣
而家都似買佢怕啦,邊會估唔到厄運將至



主題標籤 #中秋節
提示:支持鍵盤翻頁左 右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]