• 瀏覽: 24,766
  • 回覆: 167
[隱藏]
阿媽阿爸關係近兩三年一直都唔係特別太好 不過佢地冇話離婚 時不時鬧下交 最近我發現我阿媽成日都偷偷講電話 試過喺屋企樓下公園撞到佢講電話 講電話個語氣小鳥伊人 仲成日Send Message 甜笑

其實佢都一把年紀 就快50歲 我有啲驚佢臨老入花叢俾人厄 我有間接問佢係咪出面識左個「好朋友」 佢即刻鬧我 話唔關我事 仲話叫我顧好自己先 廿幾歲人仲係自己一個 因住攝灶罅

其實我都好肯定佢係出面有個藍顏知己 因為發現佢手袋有個樣野... 唉 我而家唔知點算 我又唔想自己老豆好似俾佢厄住咁 你地話我應該點做?

[ 本帖最後由 我條腰好粗 於 2021-3-5 11:39 AM 編輯 ]



媽媽也有性需要,女人條渠塞左要搵男人幫手通下

樓主好快多個細佬/細妹

[ 本帖最後由 CC_CHAN256 於 2021-3-5 12:51 PM 編輯 ]



有安全套?


引用:
原帖由 CC_CHAN256 於 2021-3-5 10:14 AM 發表

樓主好快多個細佬/細妹
唔要呀我



[隱藏]
引用:
原帖由 benng2012 於 2021-3-5 10:15 AM 發表

有安全套?
嗯。。。



可能仲後生過你


回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 我條腰好粗 於 2021-3-5 10:19 AM 發表


嗯。。。
咁用都好呀!放心



可能係你伴侶,小心


回覆 引用 TOP

由佢囉,咁大個人,感情嘅野可以理到架咩?


[隱藏]
咁肯定係啦!最多比呃左私己錢。
可能佢哋離緍大家都可以解決



回覆 引用 TOP

真係笑死鬼


回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 我條腰好粗 於 2021-3-5 10:03 AM 發表

阿媽阿爸關係近兩三年一直都唔係特別太好 不過佢地冇話離婚 時不時鬧下交 最近我發現我阿媽成日都偷偷講電話 試過喺屋企樓下公園撞到佢講電話 講電話個語氣小鳥伊人 仲成日Send Message 甜笑

其實佢都一把年紀 就快50歲 我有啲驚佢臨老入花叢俾人厄 我有間接問佢係咪出面識左個「好朋友」 佢即刻鬧我 話唔關我事 仲話叫我顧好自己先 廿幾歲人仲係自己一個 因住攝灶罅

其實我都好肯 ...
你阿媽富唔富有㗎?🤷🏼‍♂️



回覆 引用 TOP

我都懷疑佢中咗武漢肺炎唔講。


50 好年輕咋!


[隱藏]
引用:
原帖由 我條腰好粗 於 2021-3-5 10:18 AM 發表


唔要呀我
到時唔到你話事



回覆 引用 TOP

提示:支持鍵盤翻頁左 右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]