• 瀏覽: 813
  • 回覆: 12
[隱藏]
重要的事情說三遍


熱賣及精選
想戀愛
想戀愛
想戀愛
講完~



想就去做野


引用:
原帖由 cclia716 於 2020-10-7 03:16 PM 發表

想戀愛
想戀愛
想戀愛
講完~
妳唔系想拍拖,妳系想撲嘢嘞。



[隱藏]
引用:
原帖由 鹹菜ng 於 2020-10-7 03:28 PM 發表

想就去做野
搵雞多方便,只進入身體唔進入生活



引用:
原帖由 天生會結他 於 2020-10-7 03:33 PM 發表


妳唔系想拍拖,妳系想撲嘢嘞。
需要既話都5會係香土講啦,傻的嗎



引用:
原帖由 cclia716 於 2020-10-7 03:36 PM 發表


需要既話都5會係香土講啦,傻的嗎
哈哈,開個飛唄,想拍拖呢度壹路都有好多優秀人



引用:
原帖由 天生會結他 於 2020-10-7 03:40 PM 發表


哈哈,開個飛唄,想拍拖呢度壹路都有好多優秀人
我幫樓主講ga咋



引用:
原帖由 cclia716 於 2020-10-7 03:46 PM 發表


我幫樓主講ga咋
好啦,妳哋系朋友嚟架



[隱藏]
引用:
原帖由 天生會結他 於 2020-10-7 03:47 PM 發表


好啦,妳哋系朋友嚟架
我都5識佢
點會無啦啦做左朋友仔



引用:
原帖由 cclia716 於 2020-10-7 03:48 PM 發表


我都5識佢
點會無啦啦做左朋友仔
額,好啦,妳同佢講野錯誤理解,sorry



想下吧想下吧想下吧


引用:
原帖由 晚間存在了師兄 於 2020-10-7 03:11 PM 發表

重要的事情說三遍
最重要的是說三遍,說完了跟住怎麼辦?



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]