• 瀏覽: 51,485
  • 回覆: 375
  • 追帖: 1
[隱藏]
引用:
原帖由 仲夏少希望 於 2020-8-3 07:06 PM 發表

佢咁話,我寧願高質的單身都吾想低質的婚姻,吾會屈就自己嫁個低質男人,我有錯咩?!我回答,你冇錯!愛情或婚姻係講求對等關係,你要求個男人符合你要求,同樣地對方亦會要求你符合佢要求,你覺得自己憑咩會得到符合你所要求的男人的垂青?你覺得會有男人如果佢擁有不錯的條件,佢會揀個42歲女人咩?當我講完,呢個剩女即時語塞! ...
年紀大就要揀個或老或殘或肥既中年老坑過人世?
如果佢42 但keep到質素 咁點解唔可以等一個佢接受到既先。
宜家既世代仲要女人求其屈就個低質老公, 過人世架,唔怪得男人追人一味淨係識講錢,買老婆咩



回覆 引用 TOP

熱賣及精選
引用:
原帖由 仲夏少希望 於 2020-8-3 10:02 PM 發表

你冇嘢呀嘛相信個吹水大王講🤭🤭
厄你仲咩?敢唔敢賭返10萬?

呢間就係佢俾左25萬裝修的公屋

[ 本帖最後由 好味的榴槤 於 2020-8-3 10:20 PM 編輯 ]



引用:
原帖由 爪王凌雨 於 2020-8-3 08:14 PM 發表

女人口不對心,食左佢就係你的人
從此你的錢就是她的錢



笑死

回覆 引用 TOP

大撚把呢D女啦


Time will tell.

回覆 引用 TOP

[隱藏]
都吾岩吹 沒有表白需要


回覆 引用 TOP

緣份嘅嘢好難講


回覆 引用 TOP

香港人真係心理變態,人地一定要跟你既準則去行佢既人生路? 樓主係咪求愛不遂,搞到心理變態果d五短柒男?


先唔講扒唔扒
四十二歲,好難有細路

諗住要小朋友,
又唔會諗佢!

人㨂你,你揀人
現實一點吧!

可能樓主講嘅四十二歲女
真係好好條件!
還有大把時間,慢慢揀擇?



春有百花秋有月,
夏有凉風冬有雪,
若無閒事掛心頭,
便是人間好時節!
一分啊,齊齊來出帖回帖呃分


回覆 引用 TOP

[隱藏]
有錢男都唔會屈就自己食中女


回覆 引用 TOP

雖然明知樓主老吹,不事實都係一樣,女人過咗40我諗冇乜男人願意接貨。


香港曱甴,時代垃圾
屎袋曱命,無謂戇居
引用:
原帖由 仲夏少希望 於 2020-8-3 07:06 PM 發表

佢咁話,我寧願高質的單身都吾想低質的婚姻,吾會屈就自己嫁個低質男人,我有錯咩?!我回答,你冇錯!愛情或婚姻係講求對等關係,你要求個男人符合你要求,同樣地對方亦會要求你符合佢要求,你覺得自己憑咩會得到符合你所要求的男人的垂青?你覺得會有男人如果佢擁有不錯的條件,佢會揀個42歲女人咩?當我講完,呢個剩女即時語塞! ...
有些大年紀嘅女士,吊高來賣,卒之歲月催人,變成老姑婆



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 仲夏少希望 於 3/8/2020 07:06 PM 發表

佢咁話,我寧願高質的單身都吾想低質的婚姻,吾會屈就自己嫁個低質男人,我有錯咩?!我回答,你冇錯!愛情或婚姻係講求對等關係,你要求個男人符合你要求,同樣地對方亦會要求你符合佢要求,你覺得自己憑咩會得到符合你所要求的男人的垂青?你覺得會有男人如果佢擁有不錯的條件,佢會揀個42歲女人咩?當我講完,呢個剩女即時語塞! ...
她的要求沒有錯,當一位女士本身擁有條件時,如樣貌、學歷、經濟能力時,她自然會尋找比她質數好的伴侶,如男人一橡沒有誰對錯,若你有車有樓會不會接受做清潔的阿姐,職業冇分貴賤若對方是一位如律師行的文員你可能會接受她,這就是男人追求一種精神的慾念。

[ 本帖最後由 慢了一步 於 2020-8-4 02:57 AM 編輯 ]



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 I-HAVE 於 2020-8-3 08:38 PM 發表

42歲女人.....就快停經.
但技術好...
sm佢



回覆 引用 TOP

[隱藏]
給她繼續幻想吧


提示:支持鍵盤翻頁左 右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]