打印

單親媽媽都可以好幸福

單親媽媽都可以好幸福 E-mail 此主題給朋友

[隱藏]
我愛我一對仔女

[ 本帖最後由 soule 於 2019-8-13 04:21 AM 編輯 ]



熱賣及精選
做媽媽已經唔易,做單媽媽更加困難!加油💪啊!
你啲仔女會感受到你的關愛,一定以你為榮!



引用:
原帖由 Leo2019 於 2019-7-20 01:41 AM 發表

做媽媽已經唔易,做單媽媽更加困難!加油💪啊!
你啲仔女會感受到你的關愛,一定以你為榮!
你咁夜仲未訓哈哈.謝謝🙏



回覆 引用 TOP

哈哈!被你發現了。看到你咁用心的分享,忍不住要留言支持你嘛!


回覆 引用 TOP

[隱藏]
 
引用:
原帖由 soule 於 2019-7-20 01:25 AM 發表

每年暑假我都會放低工作帶兩個細路去旅遊
雖然係好辛苦嘅一件事但都好開心
次次我話帶佢兩個去旅遊D朋友都話你點搞定兩個仔女呀!
其實帶佢地旅遊真係一D都唔辛苦
佢地好乖好貼心,例如今晚我帶佢地去玩,兩個意見不合女女就開始發脾氣
我就扮唔開心.個仔就話好啦好啦媽咪我乖D讓著妹妹啦!你唔好唔開心啦
個心真係覺得好暖
後尾我話去買D食物返酒店食,個女行到一半又話累,仔仔就主動幫我拎嘢叫我抱妹妹
我買左兩塊 ...
你好叻💪🏻
加油,叻叻媽媽



又同你溫故知新.........
"小時了了,大未必佳"!



好sweet 仔咁聽話,媽媽加油,單親真係唔容易做


回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 夜靜雨聲 於 2019-7-20 03:01 AM 發表

又同你溫故知新.........
"小時了了,大未必佳"!
仔大仔世界哈哈哈😄無所謂



有爸爸嘅時候我係三個仔女.無爸爸嘅時候係兩個.無左大果個我仲感覺到輕鬆.謝謝🙏


回覆 引用 TOP

[隱藏]
 
引用:
原帖由 半夜幼稚的魚蛋 於 2019-7-20 02:56 AM 發表


你好叻💪🏻
加油,叻叻媽媽
謝謝🙏



回覆 引用 TOP

學單親媽媽都過得好好生活,仔女都好生性,真係好難得.  加油


努力活下去就好。


回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 soule 於 2019-7-20 01:25 AM 發表

每年暑假我都會放低工作帶兩個細路去旅遊
雖然係好辛苦嘅一件事但都好開心
次次我話帶佢兩個去旅遊D朋友都話你點搞定兩個仔女呀!
其實帶佢地旅遊真係一D都唔辛苦
佢地好乖好貼心,例如今晚我帶佢地去玩,兩個意見不合女女就開始發脾氣
我就扮唔開心.個仔就話好啦好啦媽咪我乖D讓著妹妹啦!你唔好唔開心啦
個心真係覺得好暖
後尾我話去買D食物返酒店食,個女行到一半又話累,仔仔就主動幫我拎嘢叫我抱妹妹
我買左兩塊 ...
開心就好



回覆 引用 TOP

阿Q精神!


回覆 引用 TOP

[隱藏]
 
引用:
原帖由 soule 於 2019-7-20 01:25 AM 發表

每年暑假我都會放低工作帶兩個細路去旅遊
雖然係好辛苦嘅一件事但都好開心
次次我話帶佢兩個去旅遊D朋友都話你點搞定兩個仔女呀!
其實帶佢地旅遊真係一D都唔辛苦
佢地好乖好貼心,例如今晚我帶佢地去玩,兩個意見不合女女就開始發脾氣
我就扮唔開心.個仔就話好啦好啦媽咪我乖D讓著妹妹啦!你唔好唔開心啦
個心真係覺得好暖
後尾我話去買D食物返酒店食,個女行到一半又話累,仔仔就主動幫我拎嘢叫我抱妹妹
我買左兩塊 ...
你離婚後,你2個小朋友一直跟前夫生活。2個小朋友又唔係跟你一齊住,同一般單親媽媽,要每日照顧自己小朋友好唔同。

你只係週末,先見下自己2個小朋友,平時星期一至星期五,你都唔係小朋友地身邊。就算假期外遊,都係補償。



 提示:支持鍵盤翻頁 ←左 右→
 




 


重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。


Copyright©2003- Discuss.com.hk Limited. All Rights Reserved.
版權所有,不得轉載。