打印

[德育品格] 我表弟成日駁咀亂講野 但冇人話佢! 香討焦點

我表弟成日駁咀亂講野 但冇人話佢! E-mail 此主題給朋友

[隱藏]
啲人話童言無忌;我都覺得係岩既。始終佢地仲細,好多野都未識,
但係有時覺得大人要管下佢地!好似早排咁,
我地一班親戚食飯;我個8歲既表弟,見到人又唔打招呼掛住玩 Ipad;都算啦
仲要一齊大人傾傾下計;插咀話人地把聲好難聽好嘈;阻住佢打機,好彩唔係住喺佢屋企;
搞到人地一臉尷尬。
最慘呀媽冇出過聲… 真係O曬咀



你頂5順咪你話lor ...

先話大後話細 ~~

封住8碎b弟個口... 無話可説  



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 Yannifwy 於 2019-6-11 10:47 AM 發表

啲人話童言無忌;我都覺得係岩既。始終佢地仲細,好多野都未識,
但係有時覺得大人要管下佢地!好似早排咁,
我地一班親戚食飯;我個8歲既表弟,見到人又唔打招呼掛住玩 Ipad;都算啦
仲要一齊大人傾傾下計;插咀話人地把聲好難聽好嘈;阻住佢打機,好彩唔係住喺佢屋企;
搞到人地一臉尷尬。
最慘呀媽冇出過聲… 真係O曬咀 ...
你又唔教育下表弟



你一話個小朋友令佢心靈受創,自殺都似,你係咪想咁?


[隱藏]
增強自信心


回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 Yannifwy 於 2019-6-11 10:47 AM 發表

啲人話童言無忌;我都覺得係岩既。始終佢地仲細,好多野都未識,
但係有時覺得大人要管下佢地!好似早排咁,
我地一班親戚食飯;我個8歲既表弟,見到人又唔打招呼掛住玩 Ipad;都算啦
仲要一齊大人傾傾下計;插咀話人地把聲好難聽好嘈;阻住佢打機,好彩唔係住喺佢屋企;
搞到人地一臉尷尬。
最慘呀媽冇出過聲… 真係O曬咀 ...
樓主是独權性格,大虾世,小孩都有人權



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 Yannifwy 於 2019-6-11 10:47 AM 發表

啲人話童言無忌;我都覺得係岩既。始終佢地仲細,好多野都未識,
但係有時覺得大人要管下佢地!好似早排咁,
我地一班親戚食飯;我個8歲既表弟,見到人又唔打招呼掛住玩 Ipad;都算啦
仲要一齊大人傾傾下計;插咀話人地把聲好難聽好嘈;阻住佢打機,好彩唔係住喺佢屋企;
搞到人地一臉尷尬。
最慘呀媽冇出過聲… 真係O曬咀 ...
關你乜事?表㗎咋,好親呀你以為?



回覆 引用 TOP

咩事先


我係現代人

回覆 引用 TOP

小孩無問題,最有問題係佢父母


回覆 引用 TOP

[隱藏]
Hard to comment


黑警死全家

回覆 引用 TOP

梨兜巴車落去吖嘛


回覆 引用 TOP

擺明你地唔啱啦,公眾/私人地方喧嘩嘈生哂影響其他人


回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 Yannifwy 於 11-6-2019 10:47 發表

啲人話童言無忌;我都覺得係岩既。始終佢地仲細,好多野都未識,
但係有時覺得大人要管下佢地!好似早排咁,
我地一班親戚食飯;我個8歲既表弟,見到人又唔打招呼掛住玩 Ipad;都算啦
仲要一齊大人傾傾下計;插咀話人地把聲好難聽好嘈;阻住佢打機,好彩唔係住喺佢屋企;
搞到人地一臉尷尬。
最慘呀媽冇出過聲… 真係O曬咀 ...
唉!人哋嘅囝囡仲可以點吖。你努力自己生個教好佢,等下一代多一個好啲囉!



回覆 引用 TOP

打9佢,用電話簿 咩傷都驗唔到


回覆 引用 TOP

[隱藏]
養不教父之過


回覆 引用 TOP

 提示:支持鍵盤翻頁 ←左 右→
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]






重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。


Copyright©2003- Discuss.com.hk Limited. All Rights Reserved.
版權所有,不得轉載。