註冊 登入



打印

我男朋友教人「要環保」,點知比人寸到無聲出

我男朋友教人「要環保」,點知比人寸到無聲出 E-mail 此主題給朋友

[隱藏]
我男友食飯話應該要多多支持環保
應該自備不瘦鋼飲管
咁男友佢係肥人黎
班友仔見佢咁平時都成日寸佢

男友;我自備左不瘦鋼飲管,我好支持環保,你地應該學下我咁

班友;你咁肥都好意思話支持環保,就係你呢啲人日日食咁多肉,日日放臭屁排放溫室汽體搞到全球熱化,遲下無冬天架啦,叻喇叻喇知你夠唒環保喇!(笑笑口咁講表面上似講笑)

男友;‧‧‧‧‧(聲都唔敢出)



唉,我男友真係好鬼無用 

 



熱賣及精選
哈哈哈
你條仔咁肥
因為用咗不瘦鋼lo




引用:
原帖由 無聊之無聊 於 2019-2-11 11:36 PM 發表

哈哈哈
你條仔咁肥
因為用咗不瘦鋼lo

肥人問題



引用:
原帖由 yeinlam 於 2019-2-11 11:32 PM 發表

我男友食飯話應該要多多支持環保
應該自備不瘦鋼飲管
咁男友佢係肥人黎
班友仔見佢咁平時都成日寸佢

男友;我自備左不瘦鋼飲管,我好支持環保,你地應該學下我咁

班友;你咁肥都好意思話支持環保,就係你呢啲人日日食咁多肉,日日放臭屁排放溫室汽體搞到全球熱化,遲下無冬天架啦,叻喇叻喇知你夠唒環保喇!(笑笑口咁講表面上似講笑)

男友;‧‧‧‧‧(聲都唔敢出)



唉,我男友真 ...
錯字
係 "不瘦降" 先啱



[隱藏]
迫佢減肥, 或搵個瘦的男友啦


與狼為友
全世界男人都支持環保吹㗎喇


引用:
原帖由 beechung 於 2019-2-12 12:50 AM 發表

迫佢減肥, 或搵個瘦的男友啦
佢係基因肥



引用:
原帖由 箍麻 於 2019-2-12 12:45 AM 發表




錯字
係 "不瘦降" 先啱
我問過幾個馬拉人,真喺有喱種降頭㗎!



引用:
原帖由 yeinlam 於 2019-2-12 02:03 AM 發表


佢係基因肥
佢唔喺基因肥,佢喺中咗馬拉巫術 "不瘦降"   ,只有馬來西亞怡保,有一個巫師可以解降!



[隱藏]
引用:
原帖由 yeinlam 於 2019-2-12 02:03 AM 發表


佢係基因肥
基因冇得改, 試下糞便移植睇下有冇用啦

https://zh.m.wikipedia.org/zh-hant/糞便微生物移植



引用:
原帖由 夜靜雨聲 於 2019-2-12 02:51 AM 發表


我問過幾個馬拉人,真喺有喱種降頭㗎!
極邪惡



引用:
原帖由 箍麻 於 2019-2-12 03:02 AM 發表




極邪惡
好彩你住得遠咋!



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 yeinlam 於 2019-2-12 12:36 AM 發表


肥人問題
個人問題,你叫你班友試下串阿BOB,曾志偉,洪金寶吖,前兩個會串到你班 FRIEND 跳樓,最後果個直情掟佢地落樓呀!



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 夜靜雨聲 於 2019-2-12 02:57 AM 發表


佢唔喺基因肥,佢喺中咗馬拉巫術 "不瘦降"   ,只有馬來西亞怡保,有一個巫師可以解降!
泰國有種降頭仲勁,叫做「大笨咒」,一仲親好大賓州㗎!



[隱藏]
引用:
原帖由 yeinlam 於 2019-2-12 02:03 AM 發表


佢係基因肥
晚晚吸干佢



回覆 引用 TOP

 提示:支持鍵盤翻頁 ←左 右→
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]






重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。


Copyright©2003- Discuss.com.hk Limited. All Right Reserved.
版權所有,不得轉載。