Board logo

標題: 我係唔係比人玩緊? [打印本頁]

作者: aman    時間: 2020-5-23 11:25 PM     標題: 我係唔係比人玩緊?

去年與一女生瞹眛,工作上總之鬥氣不合作,但吻過她幾遍,她亦親手做手信給我,直至她離開公司...是我辭退她的..

今年發現自己忘不了她,主動找回這女生表白,她由不接受到一起過情人節小弟生日和白色情人節,也吻了女生多遍。

二月尾女生試過突然封鎖我,之後又無事,後來又藉我不願在她面前致電前度,大發雷霆,一直不理睬

Line一直已讀不回,寫左很多訊息予她,最後她回了一些感謝和讚賞我的話。後來變成著我不要再發,說不想另一半不悅。

我係唔係比人玩緊?

她拖住男友予我這追求者瞹眛?
她拖住我予另一個追求者瞹眛?
作者: P8MAX    時間: 2020-5-24 12:02 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-23 11:25 PM 發表

去年與一女生瞹眛,工作上總之鬥氣不合作,但吻過她幾遍,她亦親手做手信給我,直至她離開公司...是我辭退她的..

今年發現自己忘不了她,主動找回這女生表白,她由不接受到一起過情人節小弟生日和白色情人節,也吻了女生多遍。

二月尾女生試過突然封鎖我,之後又無事,後來又藉我不願在她面前致電前度,大發雷霆,一直不理睬

Line一直已讀不回,寫左很多訊息予她,最後她回了一些感謝和讚賞我的話。 ...
已揀不回,仲唔明
作者: aman    時間: 2020-5-24 12:18 AM

引用:
原帖由 P8MAX 於 2020-5-24 12:02 AM 發表


已揀不回,仲唔明
旁觀者清,請指教
作者: 深井輕飄飄    時間: 2020-5-24 01:13 AM

好明顯啦 完全冇討論價值
作者: aman    時間: 2020-5-24 02:44 AM

引用:
原帖由 深井輕飄飄 於 2020-5-24 01:13 AM 發表

好明顯啦 完全冇討論價值
原來真係比人玩...

我與女生相差廿年,她連床也跟我上了..我亦無金錢損失...

乜依家d女生玩人,可以同男攬得錫得上埋床都得?!

[ 本帖最後由 aman 於 2020-5-24 02:48 AM 編輯 ]
作者: 治理虫鼠組    時間: 2020-5-24 06:09 AM

有病就去睇医生啦!
作者: 我屋企做乜    時間: 2020-5-24 06:14 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-24 02:44 AM 發表



原來真係比人玩...

我與女生相差廿年,她連床也跟我上了..我亦無金錢損失...

乜依家d女生玩人,可以同男攬得錫得上埋床都得?!
冇「『渣』證」頒畀樓主係個遺憾。
作者: aman    時間: 2020-5-24 07:59 AM

引用:
原帖由 我屋企做乜 於 2020-5-24 06:14 AM 發表



冇「『渣』證」頒畀樓主係個遺憾。
我真係好 x 渣...

我又唔係女生,掉返轉頭比條仔呃攬錫上床就話啫....

果女生同我拍左近兩個月拖,又唔係朋友所講呃我錢,又肯蝕底比我..

所以突然藉我不願在她前致電我 ex 後,便到我不理不睬,又突然話她有另一半,我攪唔清楚...

係她一早有男友,同我試下玩下比發現,草草與我分開?

還是我只是其中一個與她瞹眛的男生,最後她沒有選擇我而已...
作者: 冬眠中心的盒子    時間: 2020-5-24 08:27 AM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aman    時間: 2020-5-24 10:05 AM

引用:
原帖由 冬眠中心的盒子 於 2020-5-24 08:27 AM 發表

好明顯啦 完全冇討論價值
明白既無價值
我只是求解, 差廿年唔知她諗乜

我唔係囡,唔會有女人諗住抽男人水掛。她又唔係呃我錢, 又攬得錫得可以捉上床...她咩心態?

我諗係她一早有男友,同我試下,唔啱便草草說再見...還是早與其他瞹眛,我只是其一

[ 本帖最後由 aman 於 2020-5-24 10:09 AM 編輯 ]
作者: 深井輕飄飄    時間: 2020-5-24 10:29 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-24 10:05 AM 發表



明白既無價值
我只是求解, 差廿年唔知她諗乜

我唔係囡,唔會有女人諗住抽男人水掛。她又唔係呃我錢, 又攬得錫得可以捉上床...她咩心態?

我諗係她一早有男友,同我試下,唔啱便草草說再見...還是早與其他瞹眛,我只是其一 ...
如果佢有另一半同人上床 咁你應該慶幸自己唔係佢嘅另一半
作者: 超級深情的工人    時間: 2020-5-24 10:38 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-24 02:44 AM 發表



原來真係比人玩...

我與女生相差廿年,她連床也跟我上了..我亦無金錢損失...

乜依家d女生玩人,可以同男攬得錫得上埋床都得?!
咩年代呀 依家d女好open
作者: aman    時間: 2020-5-24 11:18 AM

引用:
原帖由 超級深情的工人 於 2020-5-24 10:38 AM 發表




咩年代呀 依家d女好open
她不是 wet妹 /MK妹果類,
斯斯文文既.....
作者: aman    時間: 2020-5-24 11:23 AM

引用:
原帖由 深井輕飄飄 於 2020-5-24 10:29 AM 發表


如果佢有另一半同人上床 咁你應該慶幸自己唔係佢嘅另一半
師兄見解獨到

我一路以為若她有男友,想轉車但最終不選我,諗落去無咁傷感..

其實就算係同左我一齊,再與其他人瞹眛後轉車,也沒有分別..

多謝師兄打開我呢個無謂既心結

BTW, 最初追求她,她已表明我與她將來不會結婚,我要結婚便不要考慮她了


諗諗下,只是我沒有遵守遊戲規則吧

[ 本帖最後由 aman 於 2020-5-24 11:29 AM 編輯 ]
作者: 深井輕飄飄    時間: 2020-5-24 11:58 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-24 11:23 AM 發表



師兄見解獨到

我一路以為若她有男友,想轉車但最終不選我,諗落去無咁傷感..

其實就算係同左我一齊,再與其他人瞹眛後轉車,也沒有分別..

多謝師兄打開我呢個無謂既心結

BTW, 最初追求她,她已表明我與她將來不會結婚,我要結婚便不要考慮她了


諗諗下,只是我沒有遵守遊戲規則吧 ...
咁既女人你重想同佢一齊?! 俾綠帽男朋友戴 擺明出去玩 你重諗住同佢認真? 真係睇你要咩
作者: 樓上可愛的救星    時間: 2020-5-24 12:44 PM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-23 11:25 PM 發表

去年與一女生瞹眛,工作上總之鬥氣不合作,但吻過她幾遍,她亦親手做手信給我,直至她離開公司...是我辭退她的..

今年發現自己忘不了她,主動找回這女生表白,她由不接受到一起過情人節小弟生日和白色情人節,也吻了女生多遍。

二月尾女生試過突然封鎖我,之後又無事,後來又藉我不願在她面前致電前度,大發雷霆,一直不理睬

Line一直已讀不回,寫左很多訊息予她,最後她回了一些感謝和讚賞我的話。 ...
我知點解.








個女生早幾年去泰國切左條J,之後跟左你.正常女仔又點會鍾意條比自己大20歲既麻甩佬丫?






後來發覺你黎真,而佢亦深知無法跟你有下一代,就藉小事跟你分手囉!
作者: singsingbaby    時間: 2020-5-24 12:50 PM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-24 02:44 AM 發表



原來真係比人玩...

我與女生相差廿年,她連床也跟我上了..我亦無金錢損失...

乜依家d女生玩人,可以同男攬得錫得上埋床都得?!
可能真係你 床上表現 太渣! 冇下次⋯
作者: 我屋企做乜    時間: 2020-5-24 01:11 PM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-24 07:59 AM 發表



我真係好 x 渣...

我又唔係女生,掉返轉頭比條仔呃攬錫上床就話啫....

果女生同我拍左近兩個月拖,又唔係朋友所講呃我錢,又肯蝕底比我..

所以突然藉我不願在她前致電我 ex 後,便到我不理不睬,又突然話她有另一半,我攪唔清楚...

係她一早有男友,同我試下玩下比發現,草草與我分開?

還是我只是其中一個與她瞹眛的男生,最後她沒有選擇我而已... ...
人渣在自覺人哋蝕底畀你

渣斗在你冇爭到底(人哋蝕咗畀你喇嘛)

人世都是局:只有深淺同用意嘅分別唔好認為自己對此有乜了不起或特別慘。於其中特別叻或蠢、特別人渣或渣斗、特別為人或為己……等就有分別。

你激動過頭受唔住要搵心理學家㗎……我從字裡行間感到你似自覺受傷害先咁講咋。「贏家」積口德啦。
作者: 我屋企做乜    時間: 2020-5-24 01:20 PM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-24 07:59 AM 發表



我真係好 x 渣...

我又唔係女生,掉返轉頭比條仔呃攬錫上床就話啫....

果女生同我拍左近兩個月拖,又唔係朋友所講呃我錢,又肯蝕底比我..

所以突然藉我不願在她前致電我 ex 後,便到我不理不睬,又突然話她有另一半,我攪唔清楚...

係她一早有男友,同我試下玩下比發現,草草與我分開?

還是我只是其中一個與她瞹眛的男生,最後她沒有選擇我而已... ...
正寫好似係「積厚德」……待人處世「不求有功但求無過」嘅意思褒貶不壹視乎心態。
作者: aman    時間: 2020-5-24 01:48 PM

引用:
原帖由 深井輕飄飄 於 2020-5-24 11:58 AM 發表


咁既女人你重想同佢一齊?! 俾綠帽男朋友戴 擺明出去玩 你重諗住同佢認真? 真係睇你要咩
我唔知她有另一半存在 (係與我拍拖前已有另一半,還是與我拍拖後才有)

我知道我道行未夠,太幼稚了,我原來便是認真的
作者: aman    時間: 2020-5-24 01:52 PM

引用:
原帖由 樓上可愛的救星 於 2020-5-24 12:44 PM 發表




我知點解.

朋友説她貪我錢,
事實上我唔靚仔,
但佢又無呃我錢,
距呃小鮮肉唔呃我吧,我係咁諗既








個女生早幾年去泰國切左條J,之後跟左你.正常女仔又點會鍾意條比自己大20歲既麻甩佬丫?






後來發覺你黎真,而佢亦深知無法跟你有下一代,就藉小事跟你分手囉! ...

作者: aman    時間: 2020-5-24 01:58 PM

引用:
原帖由 我屋企做乜 於 2020-5-24 01:20 PM 發表



正寫好似係「積厚德」……待人處世「不求有功但求無過」嘅意思褒貶不壹視乎心態。
我感覺上您想話我無口德,
食完人地重四圍唱,但您又好似想告訴我,您唔係話我...只能說您係一個叻人,一句話好話壞話比您包括晒...-_-"
作者: 深井輕飄飄    時間: 2020-5-24 02:19 PM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-24 01:48 PM 發表



我唔知她有另一半存在 (係與我拍拖前已有另一半,還是與我拍拖後才有)

我知道我道行未夠,太幼稚了,我原來便是認真的
有咩分別? 係咪佢都係偷食
作者: aman    時間: 2020-5-24 02:44 PM

引用:
原帖由 深井輕飄飄 於 2020-5-24 02:19 PM 發表


有咩分別? 係咪佢都係偷食
您呢一句點明左我,
所以要向您說感謝。


想一想,您既說法似係安慰我多,
自己也試過係別人手上搶走女生。
不論她另一半何時存在,
成王敗寇,只能認輸吧。
作者: 深井輕飄飄    時間: 2020-5-24 03:52 PM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-24 02:44 PM 發表



您呢一句點明左我,
所以要向您說感謝。


想一想,您既說法似係安慰我多,
自己也試過係別人手上搶走女生。
不論她另一半何時存在,
成王敗寇,只能認輸吧。 ...
認咩輸? 你根本係執身彩 同左佢一齊 又或者真係結咗婚 佢先比綠帽你戴 你就真係喊都冇用
作者: aman    時間: 2020-5-24 04:19 PM

引用:
原帖由 樓上可愛的救星 於 2020-5-24 12:44 PM 發表




我知點解.








個女生早幾年去泰國切左條J,之後跟左你.正常女仔又點會鍾意條比自己大20歲既麻甩佬丫?






後來發覺你黎真,而佢亦深知無法跟你有下一代,就藉小事跟你分手囉! ...
朋友説她貪我錢,
事實上我唔係靚仔唔高大,
但佢又無呃我錢,
她呃小鮮肉唔呃我吧,我係咁諗既
作者: 我屋企做乜    時間: 2020-5-24 04:20 PM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-24 01:58 PM 發表



我感覺上您想話我無口德,
食完人地重四圍唱,但您又好似想告訴我,您唔係話我...只能說您係一個叻人,一句話好話壞話比您包括晒...-_-"
隨波逐流而來侃而談斯嘅話係話你……同時我都唔肯定有冇讀錯你嘅語境。真感受源己而每事都有客觀評準……取巧唔長久。
作者: aman    時間: 2020-5-24 09:37 PM

引用:
原帖由 深井輕飄飄 於 2020-5-24 03:52 PM 發表


認咩輸? 你根本係執身彩 同左佢一齊 又或者真係結咗婚 佢先比綠帽你戴 你就真係喊都冇用
從認真發展來看,您係啱既,執返身彩,未必係合適既婚姻對象

從爭女仔來看,唔合適,都係想自己可以爭贏果個,人總之好勝吧
作者: aman    時間: 2020-5-24 09:46 PM

引用:
原帖由 我屋企做乜 於 2020-5-24 04:20 PM 發表



隨波逐流而來侃而談斯嘅話係話你……同時我都唔肯定有冇讀錯你嘅語境。真感受源己而每事都有客觀評準……取巧唔長久。
剛看過無厚德的典故,
希望我無會錯您意,

我無意怪她,我喜歡她,接納我與否是她的選擇,我亦多次告訴她,如果愛情是場遊戲,我願意永遠輸比她。

我亦沒有呻苦的意圖,事情已完結左兩星期,苦已苦過,感覺也過去了。

發帖只是想求解,一個中佬對一個女生想法的疑問
作者: 妙妙妙妙妙妙    時間: 2020-5-24 10:01 PM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-24 09:46 PM 發表



剛看過無厚德的典故,
希望我無會錯您意,

我無意怪她,我喜歡她,接納我與否是她的選擇,我亦多次告訴她,如果愛情是場遊戲,我願意永遠輸比她。

我亦沒有呻苦的意圖,事情已完結左兩星期,苦已苦過,感覺也過去了。

發帖只是想求解,一個中佬對一個女生想法的疑問 ...
其實呢....佢揾到個比你好的!!

[ 本帖最後由 妙妙妙妙妙妙 於 2020-5-24 10:17 PM 編輯 ]
作者: 深井輕飄飄    時間: 2020-5-25 12:17 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-24 09:37 PM 發表



從認真發展來看,您係啱既,執返身彩,未必係合適既婚姻對象

從爭女仔來看,唔合適,都係想自己可以爭贏果個,人總之好勝吧
垃圾有咩好爭。。?
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 12:35 AM

你辭退她,你已做錯,唔好再搞人
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 12:36 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-24 12:18 AM 發表



旁觀者清,請指教
似係你玩人多,建議不要再聯
作者: aman    時間: 2020-5-25 01:04 AM

引用:
原帖由 深井輕飄飄 於 2020-5-25 12:17 AM 發表


垃圾有咩好爭。。?
絕對尊重您既意見既

但始終係自己鐘意的女生,
又唔會她唔㨂我便眨底她的👉👈
作者: aman    時間: 2020-5-25 01:11 AM

引用:
原帖由 dickinson1020 於 2020-5-25 12:35 AM 發表

你辭退她,你已做錯,唔好再搞人
前一刻吻她,下一刻又要她離開..
呢個真係我唔啱,已向她道歉了千遍.
我也明白她是應該不原諒我的..
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 01:15 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 01:11 AM 發表



前一刻吻她,下一刻又要她離開..
呢個真係我唔啱,已向她道歉了千遍.
我也明白她是應該不原諒我的..
你玩完人好收手啦,唔好再搞佢
條女俾你玩得好慘嫁
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 01:16 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 01:11 AM 發表



前一刻吻她,下一刻又要她離開..
呢個真係我唔啱,已向她道歉了千遍.
我也明白她是應該不原諒我的..
道歉不是萬能
你已傷過佢,你仲開貼屈佢玩你
你收手吧啦
作者: aman    時間: 2020-5-25 01:16 AM

引用:
原帖由 dickinson1020 於 2020-5-25 12:36 AM 發表


似係你玩人多,建議不要再聯
辭退她是工作上真的合作不了,
我知道呢個舉動絕對係我唔啱既,應該係我自行辭職才對吧。

除了呢件事我絕對做錯外,
我對她是認真的,沒有諗過玩她啊..
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 01:18 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 01:16 AM 發表



辭退她是工作上真的合作不了,
我知道呢個舉動絕對係我唔啱既,應該係我自行辭職才對吧。

除了呢件事我絕對做錯外,
我對她是認真的,沒有諗過玩她啊.. ...
你咁傷害佢,放生大家就岩,唔好玩人啦
作者: aman    時間: 2020-5-25 01:23 AM

引用:
原帖由 dickinson1020 於 2020-5-25 01:16 AM 發表


道歉不是萬能
你已傷過佢,你仲開貼屈佢玩你
你收手吧啦
您係啱既,道歉唔係大晒,
係真係我傷佢先既...

...其實前半部全是我的錯,我是承認的不敢躲避...但係我應該點理解之後二個月的交往...
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 01:28 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 01:23 AM 發表



您係啱既,道歉唔係大晒,
係真係我傷佢先既...

...其實前半部全是我的錯,我是承認的不敢躲避...但係我應該點理解之後二個月的交往...
唔需要理解,因為你早前都玩謝左佢,你唔好再搞人就岩
有好多野後悔都冇用,佢仲可臨走前都讚下你都算好女仔
作者: aman    時間: 2020-5-25 01:34 AM

引用:
原帖由 妙妙妙妙妙妙 於 2020-5-24 10:01 PM 發表




其實呢....佢揾到個比你好的!!
是的,她找到一個更好的,故放棄左我...

唉..我只係唔明如果已有一個更好既,重乜重同我開始..

唉..我只係唔明同我開始左後,出現左一個更好既,都不用不理不睬或大發雷霆。和平分手真的不可行嗎

唉..我只係一個中佬,看不到事情發展係她不理不睬後,那個更好才隆重登場...好大機會係一直在雙線發展啊。
作者: aman    時間: 2020-5-25 01:37 AM

引用:
原帖由 dickinson1020 於 2020-5-25 01:28 AM 發表


唔需要理解,因為你早前都玩謝左佢,你唔好再搞人就岩
有好多野後悔都冇用,佢仲可臨走前都讚下你都算好女仔
如果唔講,我重以為您便是我情敵呢-_-”
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 01:41 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 01:34 AM 發表



是的,她找到一個更好的,故放棄左我...

唉..我只係唔明如果已有一個更好既,重乜重同我開始..

唉..我只係唔明同我開始左後,出現左一個更好既,都不用不理不睬或大發雷霆。和平分手真的不可行嗎

唉..我只係一個中佬,看不到事情發展係她不理不睬後,那個更好才隆重登場...好大機會係一直在雙線發展啊。 ...
臨走前都讚你,仲唔算和平分手?
我前度分手搞到要生要死,又搞我當時現任,咁就真係差少少
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 01:45 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 01:37 AM 發表



如果唔講,我重以為您便是我情敵呢-_-”
講事實你可能唔岩聽,但你傷左個女人,而佢搵到個好既,你咪祝福佢囉
事實又係你衰先你錯先,又唔可以怪落個女人身上

緣份完了,搵第二個
作者: aman    時間: 2020-5-25 01:52 AM

引用:
原帖由 dickinson1020 於 2020-5-25 01:41 AM 發表


臨走前都讚你,仲唔算和平分手?
我前度分手搞到要生要死,又搞我當時現任,咁就真係差少少
您又啱既,已經開口讚我,我重想點...

我自己也令她唔好受,竟然妄想她要我好受...
作者: 妙妙妙妙妙妙    時間: 2020-5-25 01:57 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 01:34 AM 發表



是的,她找到一個更好的,故放棄左我...

唉..我只係唔明如果已有一個更好既,重乜重同我開始..

唉..我只係唔明同我開始左後,出現左一個更好既,都不用不理不睬或大發雷霆。和平分手真的不可行嗎

唉..我只係一個中佬,看不到事情發展係她不理不睬後,那個更好才隆重登場...好大機會係一直在雙線發展啊。 ...
可能做左d野令佢心淡失望都有可能是喔。。。有冇印象呀
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 01:57 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 01:52 AM 發表



您又啱既,已經開口讚我,我重想點...

我自己也令她唔好受,竟然妄想她要我好受...
佢都令你好受左,算好女仔啦⋯⋯
作者: 妙妙妙妙妙妙    時間: 2020-5-25 02:00 AM

引用:
原帖由 dickinson1020 於 2020-5-25 01:57 AM 發表


佢都令你好受左,算好女仔啦⋯⋯
你仲講好女仔... 佢會更吾捨得喔
作者: credit61    時間: 2020-5-25 02:05 AM

點解你可辭退佢,你很高級?
和佢係20定30歲,思想差好遠的
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 02:06 AM

引用:
原帖由 妙妙妙妙妙妙 於 2020-5-25 02:00 AM 發表




你仲講好女仔... 佢會更吾捨得喔
咁又唔可以屈個女仔差既,事實個女仔比人傷完都算有風度地解決,又不拖泥帶水,好女丫
作者: aman    時間: 2020-5-25 02:06 AM

引用:
原帖由 dickinson1020 於 2020-5-25 01:45 AM 發表


講事實你可能唔岩聽,但你傷左個女人,而佢搵到個好既,你咪祝福佢囉
事實又係你衰先你錯先,又唔可以怪落個女人身上

緣份完了,搵第二個
佢找到另一半,有祝福她的,亦無再強求了。
一路無怪她亦唔敢嬲她,發帖唔係埋怨什麼...

她心底裡受傷,是難以原諒我的...重逢後她又肯同我拍兩個月拖,頗甜蜜的...又突然分開...有點兒戲...成為我心底裡一個大疑團, 真係諗唔明,忍唔住才開帖問,並沒有埋怨她的意思啊 -_-"
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 02:09 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 02:06 AM 發表



佢找到另一半,有祝福她的,亦無再強求了。
一路無怪她亦唔敢嬲她,發帖唔係埋怨什麼...

她心底裡受傷,是難以原諒我的...重逢後她又肯同我拍兩個月拖,頗甜蜜的...又突然分開...有點兒戲...成為我心底裡一個大疑團, 真係諗唔明,忍唔住才開帖問,並沒有埋怨她的意思啊 -_-" ...
點會冇埋怨意思?你標題大大個字引導性話你係咪比人玩,言下之意話條女玩你喎
咁真係佢好彩走得快
作者: 妙妙妙妙妙妙    時間: 2020-5-25 02:10 AM

引用:
原帖由 dickinson1020 於 2020-5-25 02:06 AM 發表


咁又唔可以屈個女仔差既,事實個女仔比人傷完都算有風度地解決,又不拖泥帶水,好女丫
二月尾女生試過突然封鎖我,之後又無事,後來又藉我不願在她面前致電前度,大發雷霆,一直不理睬<~其實尼句正正令到個女仔心淡失望,個女仔可能會覺得樓主又會再離開多佢一次,跟住再隔幾個再揾返佢...
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 02:14 AM

引用:
原帖由 妙妙妙妙妙妙 於 2020-5-25 02:10 AM 發表




二月尾女生試過突然封鎖我,之後又無事,後來又藉我不願在她面前致電前度,大發雷霆,一直不理睬<~其實尼句正正令到個女仔心淡失望,個女仔可能會覺得樓主又會再離開多佢一次,跟住再隔幾個再揾返佢... ...
同意,都係你比較細心,睇穿樓主已傷到個女仔(應該唔只呢單)
作者: 妙妙妙妙妙妙    時間: 2020-5-25 02:14 AM

引用:
原帖由 dickinson1020 於 2020-5-25 02:09 AM 發表


點會冇埋怨意思?你標題大大個字引導性話你係咪比人玩,言下之意話條女玩你喎
咁真係佢好彩走得快
我又吾覺得樓主數緊個女仔,只係樓主好後悔好吾明點解會變成甘,好想變返好似以前冇事果陣時..
作者: aman    時間: 2020-5-25 02:15 AM

引用:
原帖由 妙妙妙妙妙妙 於 2020-5-25 01:57 AM 發表




可能做左d野令佢心淡失望都有可能是喔。。。有冇印象呀
她覺得我重有同其他女生交往,
她希望我在她面前致電兩位前度,
我以為只是介紹一下她們認識故一口答應了。

但原來她希望我在她面前致電,並在旁監聽十分鐘..天啊...我呢個中佬接受唔到啊,好似好傷害兩位前度...所以她當晚便大發雷霆,不理不睬了。
作者: 妙妙妙妙妙妙    時間: 2020-5-25 02:16 AM

引用:
原帖由 dickinson1020 於 2020-5-25 02:14 AM 發表


同意,都係你比較細心,睇穿樓主已傷到個女仔(應該唔只呢單)
其實我都傷過人架。。我都好後悔架,但有時有d野傷左就系傷左。。。好難返到轉頭架
作者: aman    時間: 2020-5-25 02:16 AM

引用:
原帖由 credit61 於 2020-5-25 02:05 AM 發表

點解你可辭退佢,你很高級?
和佢係20定30歲,思想差好遠的
她 25 歲,我大她廿年,我係佢上司。
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 02:17 AM

引用:
原帖由 妙妙妙妙妙妙 於 2020-5-25 02:14 AM 發表




我又吾覺得樓主數緊個女仔,只係樓主好後悔好吾明點解會變成甘,好想變返好似以前冇事果陣時..
都睇到樓主係後悔,但佢言下之意都係推左俾個女仔,有覺得個女仔玩佢成份。

作為男人,覺得不應咁做囉,衰左就衰左,點可話女仔玩佢呢
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 02:19 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 02:15 AM 發表



她覺得我重有同其他女生交往,
她希望我在她面前致電兩位前度,
我以為只是介紹一下她們認識故一口答應了。

但原來她希望我在她面前致電,並在旁監聽十分鐘..天啊...我呢個中佬接受唔到啊,好似好傷害兩位前度...所以她當晚便大發雷霆,不理不睬了。 ...
姐係大家唔夾,冇話對錯。
佢呢個行為應該係20多歲女仔。

是代溝一種,如你愛佢就可以就下佢,如果唔係好愛就速逃。

不過佢都有新男友,你都放下吧啦
作者: credit61    時間: 2020-5-25 02:20 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 02:16 AM 發表



她 25 歲,我大她廿年,我係佢上司。
咁攪笑,你炒左佢,又可同番佢拍拖,仲係唔係玩你枙錢,咁之後拍拖時佢有無提番嬲你
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 02:22 AM

引用:
原帖由 妙妙妙妙妙妙 於 2020-5-25 02:16 AM 發表




其實我都傷過人架。。我都好後悔架,但有時有d野傷左就系傷左。。。好難返到轉頭架
你同樓主都有些善心,會知自己傷左人。大家都唔錯,不如你地互相了解下?

你地都係有負責任之人,好過其他貼,吊不到蝦又話女仔當佢兵嗰啲。我當年溝女要賭身家㗎
作者: aman    時間: 2020-5-25 02:22 AM

引用:
原帖由 dickinson1020 於 2020-5-25 02:09 AM 發表


點會冇埋怨意思?你標題大大個字引導性話你係咪比人玩,言下之意話條女玩你喎
咁真係佢好彩走得快
自己並沒有既定答案,
可能係自己唔夠好,對手太強,她太吸引,我做錯事..等

只是向朋友訴苦時,大家都話她玩我,可能係報復我辭退佢..一堆唔好既推測 eg.呃錢..所以才以這個為主題,抱歉並不是想誤導大家既。
作者: 妙妙妙妙妙妙    時間: 2020-5-25 02:24 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 02:15 AM 發表



她覺得我重有同其他女生交往,
她希望我在她面前致電兩位前度,
我以為只是介紹一下她們認識故一口答應了。

但原來她希望我在她面前致電,並在旁監聽十分鐘..天啊...我呢個中佬接受唔到啊,好似好傷害兩位前度...所以她當晚便大發雷霆,不理不睬了。 ...
你有同ex連絡咩??佢點知ge??
其實你身邊有咩朋友真係甘重要咩???
吾比你同ex連絡就代表你吾會偷食咩??
點解個女仔要甘做。。諗下先
@dickinson1020
諗吾諗到尼???
作者: aman    時間: 2020-5-25 02:25 AM

引用:
原帖由 妙妙妙妙妙妙 於 2020-5-25 02:10 AM 發表




二月尾女生試過突然封鎖我,之後又無事,後來又藉我不願在她面前致電前度,大發雷霆,一直不理睬<~其實尼句正正令到個女仔心淡失望,個女仔可能會覺得樓主又會再離開多佢一次,跟住再隔幾個再揾返佢... ...
唔明白我沒有致電前度與我會再離開佢一次既關係?
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 02:26 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 02:22 AM 發表



自己並沒有既定答案,
可能係自己唔夠好,對手太強,她太吸引,我做錯事..等

只是向朋友訴苦時,大家都話她玩我,可能係報復我辭退佢..一堆唔好既推測 eg.呃錢..所以才以這個為主題,抱歉並不是想誤導大家既。 ...
現今好少女會呃錢,男女平等之下,好多女都搵到錢(雖然男人仍搵多啲)。當年我老婆畀嗰代,啲女人真係不工作,從不做野,搵個人嫁就算,呢啲真係想搵銀行家!
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 02:28 AM

引用:
原帖由 妙妙妙妙妙妙 於 2020-5-25 02:24 AM 發表




你有同ex連絡咩??佢點知ge??
其實你身邊有咩朋友真係甘重要咩???
吾比你同ex連絡就代表你吾會偷食咩??
點解個女仔要甘做。。諗下先
@dickinson1020
諗吾諗到尼??? ...
後生女喜歡咁找安全感掛,宣洩主權的一種。我自問就駕馭不到啦!
作者: 妙妙妙妙妙妙    時間: 2020-5-25 02:28 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 02:15 AM 發表



她覺得我重有同其他女生交往,
她希望我在她面前致電兩位前度,
我以為只是介紹一下她們認識故一口答應了。

但原來她希望我在她面前致電,並在旁監聽十分鐘..天啊...我呢個中佬接受唔到啊,好似好傷害兩位前度...所以她當晚便大發雷霆,不理不睬了。 ...
系囉,佢做緊一樣令你反感既事wow...
一系佢好嬲嬲到不得了
一系佢特登令你反感lol
作者: aman    時間: 2020-5-25 02:30 AM

引用:
原帖由 妙妙妙妙妙妙 於 2020-5-25 02:14 AM 發表




我又吾覺得樓主數緊個女仔,只係樓主好後悔好吾明點解會變成甘,好想變返好似以前冇事果陣時..
多謝您明白我
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 02:31 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 02:22 AM 發表



自己並沒有既定答案,
可能係自己唔夠好,對手太強,她太吸引,我做錯事..等

只是向朋友訴苦時,大家都話她玩我,可能係報復我辭退佢..一堆唔好既推測 eg.呃錢..所以才以這個為主題,抱歉並不是想誤導大家既。 ...
拍拖真愛就不要聽太多「朋友」意見,聽自己意向就岩了!
除非你想分手,否則9成都係幫你踩你女友/前度,因為包你岩聽!
作者: aman    時間: 2020-5-25 02:34 AM

引用:
原帖由 credit61 於 2020-5-25 02:20 AM 發表






咁攪笑,你炒左佢,又可同番佢拍拖,仲係唔係玩你枙錢,咁之後拍拖時佢有無提番嬲你
她真係無呃過我錢,
她說果陣感到好傷害,
我聽著也無地自容似的..
作者: 妙妙妙妙妙妙    時間: 2020-5-25 02:37 AM

明天再講眼打吾開囉
作者: credit61    時間: 2020-5-25 02:41 AM

其實你45,佢25, 佢唸真啲都知不長遠,至於佢有無仔,其實事發前後沒分別
作者: aman    時間: 2020-5-25 02:41 AM

引用:
原帖由 妙妙妙妙妙妙 於 2020-5-25 02:24 AM 發表




你有同ex連絡咩??佢點知ge??
其實你身邊有咩朋友真係甘重要咩???
吾比你同ex連絡就代表你吾會偷食咩??
點解個女仔要甘做。。諗下先
@dickinson1020
諗吾諗到尼??? ...
她直覺上我是一個沾花惹草既人,因為本身自己講野也不差也懂討她歡喜,她覺得我的技巧也是追女仔太多練習返來的...唔係囉

Ex既資訊她應該係其他八卦同事口中得知,除了說生日快樂,基本上沒有與 Ex 有連絡了。
作者: aman    時間: 2020-5-25 02:44 AM

引用:
原帖由 妙妙妙妙妙妙 於 2020-5-25 02:28 AM 發表




系囉,佢做緊一樣令你反感既事wow...
一系佢好嬲嬲到不得了
一系佢特登令你反感lol
我只好相信係前者,
後者便太恐怖了吧
作者: aman    時間: 2020-5-25 02:45 AM

引用:
原帖由 dickinson1020 於 2020-5-25 02:26 AM 發表


現今好少女會呃錢,男女平等之下,好多女都搵到錢(雖然男人仍搵多啲)。當年我老婆畀嗰代,啲女人真係不工作,從不做野,搵個人嫁就算,呢啲真係想搵銀行家! ...
多謝您同意她不是想呃我錢
作者: aman    時間: 2020-5-25 02:47 AM

引用:
原帖由 dickinson1020 於 2020-5-25 02:31 AM 發表


拍拖真愛就不要聽太多「朋友」意見,聽自己意向就岩了!
除非你想分手,否則9成都係幫你踩你女友/前度,因為包你岩聽!
其實唔啱聽,
我喜歡她,她不選我,是她的自由,不希望眨底她
作者: aman    時間: 2020-5-25 02:51 AM

引用:
原帖由 credit61 於 2020-5-25 02:41 AM 發表

其實你45,佢25, 佢唸真啲都知不長遠,至於佢有無仔,其實事發前後沒分別
可能用左中佬思考模式,
會覺得每段感情也是獨立的。
未接受到有男友同我交往,或視我為男友時同別人交往,但看來不似後來才出現,變成了一個老土的中佬煩惱囉 -_-"
作者: aman    時間: 2020-5-25 02:53 AM

引用:
原帖由 妙妙妙妙妙妙 於 2020-5-25 02:37 AM 發表

明天再講眼打吾開囉
唔阻您休息
作者: dickinson1020    時間: 2020-5-25 02:53 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 02:47 AM 發表



其實唔啱聽,
我喜歡她,她不選我,是她的自由,不希望眨底她
咁你下段感情不需再聽幫你踩女友的「朋友」,不會有好結果
作者: credit61    時間: 2020-5-25 02:57 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 02:51 AM 發表



可能用左中佬思考模式,
會覺得每段感情也是獨立的。
未接受到有男友同我交往,或視我為男友時同別人交往,但看來不似後來才出現,變成了一個老土的中佬煩惱囉 -_-" ...
你拍過好少次拖?
作者: aman    時間: 2020-5-25 02:58 AM

引用:
原帖由 credit61 於 2020-5-25 02:57 AM 發表





你拍過好少次拖?
6-7次,
真係唔係咁多
作者: 我屋企做乜    時間: 2020-5-25 04:47 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-24 09:46 PM 發表



剛看過無厚德的典故,
希望我無會錯您意,

我無意怪她,我喜歡她,接納我與否是她的選擇,我亦多次告訴她,如果愛情是場遊戲,我願意永遠輸比她。

我亦沒有呻苦的意圖,事情已完結左兩星期,苦已苦過,感覺也過去了。

發帖只是想求解,一個中佬對一個女生想法的疑問 ...
我呻:花總是春天美。
作者: sooikit1968    時間: 2020-5-25 06:42 AM

唔似比人玩,只係你傷到佢,所以玩完
作者: aman    時間: 2020-5-25 12:10 PM

引用:
原帖由 sooikit1968 於 2020-5-25 06:42 AM 發表

唔似比人玩,只係你傷到佢,所以玩完
明白呀,我喜歡她重扮野蟹辭退她...我成個精神分裂症患者咁..

她自始予我生死不相往來便正路了..但她又比機會我同她拍左兩個月拖..我係唔明呢兩個月,她在想什麼?
作者: aman    時間: 2020-5-25 12:13 PM

引用:
原帖由 我屋企做乜 於 2020-5-25 04:47 AM 發表



我呻:花總是春天美。
與師兄交流先發現自己讀書太少..我會努力提升水平的..抱歉我都唔想我自己好似文盲咁..
作者: aman    時間: 2020-5-25 12:16 PM

引用:
原帖由 credit61 於 2020-5-25 02:41 AM 發表

其實你45,佢25, 佢唸真啲都知不長遠,至於佢有無仔,其實事發前後沒分別
她也有對我說過此話,
她覺得與我不會結婚的,
著我要找結婚對象便不要找她..
作者: aman    時間: 2020-5-25 12:27 PM

引用:
原帖由 妙妙妙妙妙妙 於 2020-5-25 02:10 AM 發表




二月尾女生試過突然封鎖我,之後又無事,後來又藉我不願在她面前致電前度,大發雷霆,一直不理睬<~其實尼句正正令到個女仔心淡失望,個女仔可能會覺得樓主又會再離開多佢一次,跟住再隔幾個再揾返佢... ...
其實二月尾果次封鎖都唔係無因,
她突然說覺得我們唔會有結果,依家好似浪費時間,便封鎖了,幾日後又解封返,一切如常。

有次她提起前度,我「胡説」前度是我永遠的女朋友,氣得她立即掛線,幾十個嬲爆的Emojo一氣飛撲過來。

最大獲係我一張無增值已久的電話卡,被一個不認識的女生購入了。在她嬲爆果刻竟無意見到這女生的頭像...我無法想像那一刻她有幾唔開心..最後她也有原諒我的,我亦面懵懵找那女生來澄清。
作者: ericwon666    時間: 2020-5-25 03:20 PM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-24 02:44 AM 發表



原來真係比人玩...

我與女生相差廿年,她連床也跟我上了..我亦無金錢損失...

乜依家d女生玩人,可以同男攬得錫得上埋床都得?!
上過床代表乜??只可以你飛佢唔可以佢飛你??
作者: 我屋企做乜    時間: 2020-5-25 03:30 PM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 12:13 PM 發表



與師兄交流先發現自己讀書太少..我會努力提升水平的..抱歉我都唔想我自己好似文盲咁..
真係咁認為同係都要嗌師兄嘅話我諗起曹植嘅《柒步詩》同「孔融讓梨」嘅故事……前者係「大恰細」而後者係尊敬兄長輩嘅典範。兩者都係玖年免費教育嘅中小學時嘅內容……我都冇上到過大學所以我愧對你稱我為師兄或學兄、學長,而且以香討嘅註冊條款冇必要咁較真吧?(書院應稱學長、學兄、學姊、學弟妹)

《柒步詩》同「孔融讓梨」嘅底理都同「貪戒」有關聯……春天花正美,「當歸」宜賞不宜採。

樓主嗜鮮而嚐過嘅話待遇不薄喇。
作者: aman    時間: 2020-5-25 11:56 PM

引用:
原帖由 我屋企做乜 於 2020-5-25 03:30 PM 發表



真係咁認為同係都要嗌師兄嘅話我諗起曹植嘅《柒步詩》同「孔融讓梨」嘅故事……前者係「大恰細」而後者係尊敬兄長輩嘅典範。兩者都係玖年免費教育嘅中小學時嘅內容……我都冇上到過大學所以我愧對你稱我為師兄或學兄、學長,而且以香討嘅註冊條款冇必要咁較真吧?(書院應稱學長、學兄、學姊、學弟妹)

《柒步詩》同「孔融讓梨」嘅底理都同「貪戒」有關聯……春天花正美,「當歸」宜賞不宜採。

樓主嗜鮮而嚐 ...
您想說我貪心嗎?
想說我佔左便宜重唔甘心?
抱歉我能估到係咁...
作者: aman    時間: 2020-5-26 12:01 AM

引用:
原帖由 ericwon666 於 2020-5-25 03:20 PM 發表




上過床代表乜??只可以你飛佢唔可以佢飛你??
或者當我無提過吧
唔係想咁嫁...
作者: ericwon666    時間: 2020-5-26 12:32 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-26 12:01 AM 發表


或者當我無提過吧
唔係想咁嫁...
你幾大??我成日都比人呃棍坐架啦,習以為常。
作者: aman    時間: 2020-5-26 12:34 AM

引用:
原帖由 ericwon666 於 2020-5-26 12:32 AM 發表




你幾大??我成日都比人呃棍坐架啦,習以為常。
45
作者: ericwon666    時間: 2020-5-26 12:36 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-26 12:34 AM 發表


45
咁正常啦,新時代新事物,我初初都唔習慣,比人呃得多,習慣左,我成日以為我嘆人,原來我係比人嘆。
作者: 搬籠門    時間: 2020-5-26 02:03 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-24 01:48 PM 發表



我唔知她有另一半存在 (係與我拍拖前已有另一半,還是與我拍拖後才有)

我知道我道行未夠,太幼稚了,我原來便是認真的
咁都唔明
其實得兩個可能
1佢同本身男友有問題咁岩遇著你咪同你試吓岩唔啱key而家比左答案你law
2工作覺得你有你既欣賞價值或戀父所以比左機會你而家答案又話左你知...不合
BTW你都幾拾碎人有依d經歴你冇損失呀
作者: 我屋企做乜    時間: 2020-5-26 04:39 AM

引用:
原帖由 aman 於 2020-5-25 11:56 PM 發表



您想說我貪心嗎?
想說我佔左便宜重唔甘心?
抱歉我能估到係咁...
意思不遠只係語境錯。引典故係想帶出人際關係唔係壹題硬算式:有啲心態係無分老幼都應該遵守。而「待遇不薄」壹說係認為你「放低過咗就算了」係合情理。(以樓主你自己提供嘅資料嚟睇)

冇跟帖不過睇到大廿年後我認為樓主肆拾幾歲早應該有更成熟嘅行為決定而唔會有如今嘅煩惱。
作者: aman    時間: 2020-5-26 07:35 AM

引用:
原帖由 ericwon666 於 2020-5-26 12:36 AM 發表




咁正常啦,新時代新事物,我初初都唔習慣,比人呃得多,習慣左,我成日以為我嘆人,原來我係比人嘆。
您比人呃感情?
作者: aman    時間: 2020-5-26 07:55 AM

引用:
原帖由 搬籠門 於 2020-5-26 02:03 AM 發表


咁都唔明
其實得兩個可能
1佢同本身男友有問題咁岩遇著你咪同你試吓岩唔啱key而家比左答案你law
2工作覺得你有你既欣賞價值或戀父所以比左機會你而家答案又話左你知...不合
BTW你都幾拾碎人有依d經歴你冇損失呀 ...
1. 咁我都好渣, 爭唔贏一個有問題的男友。。(同埋若已有男友她仍與我交往, 自己老土, 重係接受唔到)

2. 她好靚女很懂哄人開心, 照理係男上司也會遷就和錫佢。但工作上我與她合作不來理念完全不同, 她與我也很有自己一套。

我諗我係唯一一個向她不斷 say no 既上司, 所以她說覺得我對佢好衰的, 但偏偏她又喜歡, 去旅行時親手做一份手信比我。

她離開公司後, 我追求她也是以往做衰人的態度約會她, 與她交流, 她也欣然接受我做男友。

她與我開始後, 我很疼錫她, 完全與她認識作為上司時既我唔同晒, 她說變返一個好人, 我覺得她反而不喜歡這個疼錫她的我...因為愛她我做唔返以前果衰上司了, 已不懂向她say no 了。

3.是的, 一個中佬有個後生廿年同自己瞹睬同自己拍拖真係好難忘, 只可惜係 Sad Ending...

[ 本帖最後由 aman 於 2020-5-26 08:03 AM 編輯 ]




Copyright © 2003-2020 香港討論區